Jag ser det snöar, jag ser det snöar!!!!

Japp den 5/12-2011 bestämde sig snön för att komma i år, men om och hur länge den stannar det vet man ju aldrig, om jag får välja så får den gärna komma på Julafton, ligga kvar under mellandagarna och sen FÖRSVINNA!!!! =)

Det gick bra på jobbet idag då det är förvånansvärt lugnt just nu, så det blev ju en perfekt mjukstart.

Efter jobbet passade jag på att köra ett Sh`bam pass på Sats Stadshagen med Rickard
(var ju som sagt tvungen att inviga skorna) och jag säger bara, att ha uppehåll under en låååång tid, that´s a BIG NO NO!!!
Jag är ju så ur form nu och blev helt slutkörd efter bara 5 minuter
(sen kan ju det vara för att jag blir så övertänd av Sh`bamen så jag kör i 110 på en gång, haha!)

men jag klarade hela passet, fast vissa rörelser gjorde jag dock extra försiktigt med tanke på nacken, men vi får väl se hur det känns imorn, det känns ju som att träningen ska göra det bättre så man blir stark och hållbar i kroppen!

Instruktören var jättebra, dessutom gav hon mig beröm för mina höfter och min salsa, hihi!!! =) Det gillas! ;)

Hon har tydligen Streetdance på Lördagar så jag har bokat in det passet då jag gillade henne, det är otroligt viktigt för mig att det känns klockers med instruktören =)
Så nu har jag 4 favoriter! ;)

När jag kom hem hade älsklingen min lagat en supergod Chevreburgare till mig som jag mumsade i mig!
Här har ni receptet, även det från Må Bra!

Ingredienser

2 port

200 g nötfärs, max 10 % salt och peppar, ½ msk dijonsenap, 1 tsk rapsolja, 1 hackad tomat, 1 bit tärnad gurka, 2 msk strimlad basilika, 2 skivor fiberfranska à 35 g, ev. glutenfria, 2 skivor chèvre, 50 g

Garnera med: basilika Servera med: blandad sallad

Så här gör du

Sätt ugnen på 250° grillvärme. Blanda färsen med salt, peppar och senap. Forma 2 runda biffar och grilla i oljad panna. Blanda tomat, gurka och basilika. Rosta brödet, lägg först grönsaker och sedan biffar ovanpå. Täck med osten. Gratinera högt upp i ugnen ett par min tills osten smält.

 

Enjoy!!!! =)

Nu MÅSTE jag sova, lång dag imorn!!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0