Glöggis 2011

Vi sitter hemma och har precis ätit lite soppa och mackor jag och älskling och ska nu göra oss klara för Glöggis 2011 hemma hos Pehr och Rickard (min&Tommys manager&man)

Första gången jag gick på detta var år 2005 och det var då hur mysigt som helst, sen har det inte varit något dom andra åren men nu bestämde sig Pehr och Rickard för att göra en liten comeback och det hela går ut på att dom har pyntat sin fina lägenhet i VECKOR med allt man bara kan tänka sig i pyntväg och med olika teman i olika rum, sen har dom även bakat massor och ska nu äntligen bjuda in en massa folk på glöggmys, så jag, Max, Tommy och Olof ska har fått äran att medverka denna kväll.


Temat är Vitt, Rött, Silver eller Guld, jätteSVÅRT, men vi tror vi har fixat dom perfekta outfitsen för kvällen, man tager ju vad man haver, så nu ska jag göra det sista sen måste vi åka! =)

Hoppas ni har haft en underbar helg och får en mysig 4:de advent!
Bilder kommer senare eller imorn! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0