Fredagsmys!

Gick tillbaka till jobbet idag, mycket piggare än vad jag trodde och det gick bra, det var full rulle och det blev en riktig fredagsrusch! Härligt!

Efter jobbet skyndade jag hem med lille Nelson då syster och bror skulle komma och syster kom lite tidigare och hjälpte mig med dessert och förberedelser, sen kom även bror och brorson, vi kollade på Idolfinalen, åt gott och mös i massor (jag lagade Tom Kha Gai soppa och gjorde en vit chokladmousse med hallon och björnbär till efterrätt, jag säger bara MUMS) efter finalen som Amanda vann (vilket var helt rätt efter kvällens insats) så åkte brorsan hem och syster stannade kvar men har precis åkt hem, å det var väldigt skönt med lite syster tid. =)

Men nu är jag ensam med lille Nelson då min älskling är på avslutningskryssning/julbord med laget, eftersom säsongen är över och jag saknar honom som vanlig, men det är också skönt med lite egen tid som man behöver ibland och älskling behöver få vara med grabbarna också. Dessutom kommer han ju hem imorn igen.

Imorn är jag ledig och ska iväg och handla lite nödvändigheter inför kvällen då det är dags för mig att gå på Julbord igen, fast denna gången med Ryska Posten.
Min fina vän OCH stylist Malin ska hjälpa mig som vanligt och jag ska vara hos henne vid 13 tiden för att förbereda i lugn och ro så nu är det dags för mig att sova.

Men jag hoppas ni har haft en skön fredag och att ni får en trevlig helg!
Sovgott! =)



Kommentarer
Postat av: Jonatan

JAAAAAAAAAG vill också på ryssenjulfest!!!!!!!!!!!

2011-12-10 @ 03:13:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0