Filmer vi har sett i veckan!

Ja då vi har sett sista avsnittet och säsongen av Sons of Anarchy och äntligen kan vi börja ett normalt liv utan sena nätter fastklistrade framför våran älsklings serie, haha!
(Det är iof sig jätteirriterande att den är slut nu men jag tror minsann att det kommer en säsong till, det MÅSTE det göra!!)

Så har vi iallafall börjat kolla på filmer när vi har hunnit och vi har sett två svenska filmer, den första är:


Trodde verkligen att den skulle vara bra, men nej nej nej, den var tråkig och inte sevärd.


Sen såg vi den här:



Den var bra, Peter Stormare är såååå bra och den här ska ni se om ni har sett första Jägarna filmen! =)


Sitter hemma nu och kollar på Svenska Hjältarna galan och bölar, känslig som man är, men jag ska snart gå och lägga mig då jag jobbade 9-20 idag och ska jobba 10-19 på Chilli imorn, vi har nämligen extra julöppet, istället för att stänga 18 så stänger vi 20, så har ni vägarna förbi, kom in och säg hej!

Min älskling är med grabbarna och njuter av att 3 veckors ledighet precis börjat, första terminen av skolan är slut och nu är det bara en termin kvar. Det har gått såååå snabbt!

Min 2 veckors semester börjar om en vecka och det ska bli så skönt att äntligen få vara ledig med min älskling, inget är planerat och vi ska bara ta det lugnt, njuta och rå om varandra, familj, nära och kära.

Ha en fortsatt trevlig Fredag och en trevlig helg! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0