En fin julklapp till mig själv!

Min vän Jessika berättade att hon skulle till NY över en helg för några veckor sen och då bestämde jag mig direkt för att undvara lite pengar för att kunna unna mig lite Victoria´s Secret dofter
(ja jag är ju mer eller mindre besatt av VS)

och det var okej för Jessika, så jag passade på att kolla upp vad jag ville ha och tänkte att jag skulle överdriva lite för allt som jag ville ha det lär ju inte finnas, så jag la in en beställning på ca.12 olika grejer.

Så nu i helgen när Jessika var i NY så shoppade hon till mig och jodå allt fanns, för idag när hon kom till jobbet så hade hon den här fina påsen med sig till mig =)



Jag säger bara ett ord: LYCKA!!!! Haha jag har varit lycklig hela dagen, för ALLT det här låg i påsen:



Japp nu kan jag gotta mig med det här ett tag, men som sagt jag får aldrig nog, jag vill alltid ha meeeeer!!! Så alla NY resande, glöm för all del inte mig om ni drar dit! ;)

Jag kommer ju ha svårt för att bestämma mig vilken jag ska ha på mig nu varje dag, haha vilket ilandsproblem, men ALLA var verkligen helt underbara och det trots att jag chansade efter att jag sett dom olika namnen och innehållen. Kan ju bli otroligt fel också ;)

TACK ÄN EN GÅNG underbara Jessika <3 Du är grym!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0