Dukan Diet!

JAG VET....nu tänker ni, sluta upp med dieter och skit, träna, ät lagom, nyttigt och rör på dig istället.
Och ja jag vet vad som är bäst, men jag har aldrig möjligheten att leva så, eller orken för den delen, så jag vill iallafall testa mig fram, tillslut hittar jag det som är bäst för mig. =)

Nu har jag hittat Dukan dieten och har läst mycket om den och tycker det låter som en vettig diet och än sålänge har jag bara läst bra grejer och läst om MÅNGA som har gått ner i vikt och kanske funkar det på mig också eller inte.
Det är som LCHF, det funkade inte på mig med min känsliga mage, men det funkar på några av mina vänner, så jag tänkte att 2012 får vara början av den här Dukan dieten, men jag tänkte kolla runt mer och läsa på, är det någon som testat eller testat???

Berätta gärna mer, kom med råd och tips och vet någon att den är farlig och skadar, hojta till, annars vill jag inte höra något som nej kör ingen diet och ja bla bla bla, ja ni fattar för det påverkar inte mig, jag tänker TESTA!! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0