Bakissöndag!

Ja det är det rätta namnet för gårdagen, jag fick vad jag förtjänade, men det var det så värt! =)

Jag vaknade upp kl.12 första gången, sen sov vi ända till kl.16, haha längesen man var såååå trött, men jag hade verkligen planerat in denna Söndag som en bakissöndag.

Efter en skön uppvaknande dusch åkte vi och hämtade min bil som stog vid Camilla, handlade lite nödvändigheter och köpte med oss thaimat hem, såååå gott!
Sen slappade vi på soffan med film och mys och gick och la oss i lagom tid, bättre bakissöndag kunde jag inte haft. Alldeles lagom och med kärleken vid sin sida.

Idag Måndag har jag jobbat och det är fortfarande någelunda lugnt på jobbet, men på Onsdag så räknas det med att JULRUSCHEN sätts igång och jag bara älskar det, ca.2 veckors stress för att sen gå på julledigt, mysa med familj och vänner och sen få börja ett nytt år, gud vad jag längtar, 2012 ska bli ett bra år!

Jag har ialllafall bestämt mig för att jobba så mycket som det bara går fram tills julafton, så jag kommer hoppa träning och allt annat runt omkring, det kommer bara vara jobbet, hemmet, jobbet, hemmet, ja ni fattar, men jag måste, jag har inget val då jag har varit sjuk mycket den senaste tiden.
EN fest är inplanerad och det är nu på Söndag, då vi ska på Pehr (min vän&manager&hans man) och Rilles efterlängtade glöggfest som kommer bli galet mysigt!! 

Nej nu har jag inte mycket mer att säga än godnatt och sovgott!!! =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0