Igår var mina fina tjejer Hanna, Sanna, An...

img_2936 (MMS)

Igår var mina fina tjejer Hanna, Sanna, Anneth, Camilla, Linn, Carro, Malin, Jenny, Sandra och Sofia här på middag och det var hur mys som helst! Vid 00.30 var jag jättefull av all alkohol så då gick dom sista och jag däckade i sängen! Tyvärr fick jag ett tråkigt samtal av min älskling som berättade att han har brutit armen :( Så nu kommer han vara sjukskriven i ca.3månader, stackars min älskling som har längtat efter att äntligen få börja säsongen och spela, men nu blir det bli vila ett tag istället. :( Slappar på soffan och ska snart göra mig iordning för att åka hem till Johan och sova där, lilla Chanel kommer oxå, min lilla snuttis! :) Imorn är det dax för jobb på Ryssen 9-18! :) Ha en bra kväll nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0