Vårat paket från Frank Dandy kom idag!! Fi...

img_0295 (MMS)

Vårat paket från Frank Dandy kom idag!! Fina trosor va? Dom satt perfekt!! Älskling köpte nya kalsonger, men hur dom ser ut håller jag för mig själv! ;) Var på en snabbvisit hos Katia och Filip och fick träffa lilla Wilma, herregud får man vara så söt!?!? Viljan att ha en egen liten bebis i famnen blev ju inte mindre!! Har lite beslutsångest över träningen för sen igår har jag haft ett konstigt tryck på bröstkorgen och det har inte släppt än så jag vet inte om jag vågar träna och jag  känner mig inte 100% frisk än, men jag behöver ju och jag vill så gärna gå på Zumban, men men vi får se, jag har 3 timmar på mig att bestämma mig! Ska försöka vila i en timme så kanske det känns bättre!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0