Sitter på bussen på väg hem från Jägarn, d...

img_0190 (MMS)

Sitter på bussen på väg hem från Jägarn, det blev en bra kväll med många på listan!! Men nu vill jag hem hem hem! Ska upp 9.30 imorn för jobb på Chilli sen blir det Fredagsmys med min älskling! Btw bilden är ifrån i Tisdags på jobbet, det var ju Lindas sista dag, då hon ska vara mammaledig i typ ett år, tråkigt men mysigt! Jag och Angelica köpte iallafall en mysig liten overall till lilla bebben inför kalla vintern som komma skall! Burr, alltså det har ju verkligen börjat bli kallt nu, jag hatar ju kyla, jag ska nog se till att besöka solarieöarna i helgen tror jag minsann så kan man drömma sig bort lite! Snart hemma och då ska jag mysa lite med mitt hjärta som jag saknar i massor!! Sen blir det till att nanna kudde! Hoppas ni får en grym helg! Kärlek


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0