Nu har jag bestämt mig trots att jag inte ...

img_0262 (MMS)

Nu har jag bestämt mig trots att jag inte fick ngn feedback alls från er ;) när jag skrev ett inlägg om vad jag ska ha för frisyr, så det blir så som jag ser ut på det här kortet, nu har jag bestämt mig för det, jag ska klippa mig och den färgen och frisyren ska jag ha, så Lördagen den 2/10 kl.16.30 sker det en extreme hairmakeover, jag är så trött på mitt hår just nu och när jag såg det här kortet så tycker iallafall jag att det ser bra ut och mycket fräschare med en frisyr och jag får se till att underhålla frisyren oftare så luggen inte blir för lång helt enkelt! Ska upp nu och göra mig iordning för att träffa Katia och lilla Wilma! :) Spännande!


Kommentarer
Postat av: shiirii

Ja, du var otroligt fin här!

2010-09-22 @ 00:38:50
URL: http://shiirii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0