Igår gjorde älskling en grekisk sallad med...

img_0331 (MMS)

Igår gjorde älskling en grekisk sallad med kyckling, jag säger bara mums! Sen var det dags för mig att bege mig till Jägarn, trött efter dagens hårda pass på Chilli med leverans och allt, men det var bara att bita ihop! Väl på plats var Mathias Ljung där och jag tänkte oh no han kommer klanka på ljudet när jag kör m.m då jag tycker han är karaokekung när det gäller ljud ;) Men det var tvärtom, han var där för att hjälpa till och det gjorde han, när han gick var ljudet grymt och det kändes som förr resten av kvällen! Underbart, nu är det bara att hoppas att inte ägarna går och ändrar på inställningarna som dom av ngn konstig anledning brukar göra! Jag är på väg till jobbet nu och jobbar till 20, sen blir det direkt till Jägarn! Puh jag är så trött och nu jobbar jag ända fram till Måndag men det är bara att köra på! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0