Tre rätters middagen avslutades med att do...

img_0418 (MMS)

Tre rätters middagen avslutades med att doppa frukter i smält toblerone och grädde! Och jag säger bara Oh my god vad gott! Perfekt avslutning efter soppa och kräftor! :) Trodde jag skulle vara lite småbakis idag men jag klarade mig. Jag var bara trött precis när jag skulle gå upp, men nu är jag pigg! Åker kommunalt till jobbet idag då älskling är ledig och kanske ville hitta på ngt. Men vid 17 kommer han och hämtar mig och då ska vi åka till Malin som ska färga mina fransar och bryn igen. Sen får vi se vad denna Söndag bjuder mig och älskling på! Hoppas ni haft en bra helg och att den fortsätter så!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0