Sandy's stod på lunchmenyn idag, en kyckli...

img_0438 (MMS)

Sandy's stod på lunchmenyn idag, en kyckling och currywrap ala gigantisk fick det bli! :) Och som avslutning på det en Latte Macchiato från ett av mina favvoställen, Espresso House. :) För övrigt är det en grym dag på jobbet, allt flyter på, jag mår bra förutom att jag konstant är snorig och krasslig i halsen, trots vitaminer, någelunda nyttig mat och bra med sömn :( Men annars så leker livet lite nu faktiskt och det är så skönt, allt flyter på som det ska bara och jag har inget att gnälla över, haha! Imorn är det dags för Zumba, som jag har längtat och jag har bokat in mig på 3 pass den här veckan, nu hoppas jag bara på ork och plats för det! Snart är det ju December och då ska man stå på scenen 2h om dagen 3 dar i veckan i 3 veckor så kondisen och kroppen behöver vara på topp! :) Mer om det snart! Ha en bra dag mina underbara läsare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0