Lördag och jag är på jobbet och vi hade st...

img_0448 (MMS)

Lördag och jag är på jobbet och vi hade strömavbrott hemma igår fram till 19.30 så det blev Mc Donalds och idag har jag ingen matlåda med mig, så till lunch blev det en Surfside Wrap och juice från Naked Juice bar! Oh My fucking god vad gott det är! Haha! Dom är sjukt bra alltså, det är dom jag brukar köpa smoothie ifrån oxå! När jag slutar ska jag skynda hem och byta om och sen möta Johan i Gullmars som sen ska följa med mig till Högdalen och göra mig sällskap när jag jobbar ikväll och när jag slutar vid 1 ska vi vidare och ut på Zipper och det ska bli skitkul för det var ett tag sen och jag känner att jag behöver få koppla av och göra annat än att bara jobba och vara hemma! Älsklig ska också ut eller dom ska ha avslutningsfest med laget och det blir nog en utgång efter det skulle jag tro! ;) Jag hoppas att ni får en underbar helg! Det ska jag ha! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0