Jaha då är vintern här, jag sa till Max in...

img_0497 (MMS)

Jaha då är vintern här, jag sa till Max innan vi gick och la oss igår, tänk om du vaknar upp imorn och det är snö ute, vad skulle du säga då? Titta vad som hände, haha jag skulle aldrig ha sagt ngt, för nu är den här, SNÖN! Vinterdäcken åker på idag, aldrig att jag åker till Nyköping med sommardäck i snöovädret, stackars älskling får komma till mitt jobb efter sitt jobb och göra det då jag inte hinner eftersom jag jobbar hela långa dagen och jag åker redan vid 7.45 imorn! Men men what to do, han är världens bästa så han gör det!! Nej nu måste jag göra mig iordning för jobb, bläää jag har ingen lust, JAG VILL INTE! Trevlig helg och hoppas att vi ses ikväll i Högdalen på Johannes Kök&Bar där jag kör karaoke! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0