Gissa vad det här är??? Jo ett RUNKBÅS!! H...

img_0451 (MMS)

Gissa vad det här är??? Jo ett RUNKBÅS!! Haha och varför har jag då en bild på detta? Jo jag, Max och Johan gjorde ett litet besök i sexshoppen som ligger på Norrlandsgatan vid Zipper och till våran skräck kom vi in i en korridor full med såna här bås och jag lyckades precis ta ett kort innan ägaren kom och sa till oss! Ja herregud gårdagen kan ni säkert räkna ut själva hur den var! Jag gjorde succé i Högdalen som vanligt ;) och sen hade jag en grym kväll med Johan och baby mötte upp oss på Mc Donalds där baby tjafsade med en brud, det är en en annan historia, men sen bar det av hem, haha! Idag mår man som man förtjänar men det funkar och vi är på väg till Fredrik och Matthias nu för en middag och bowling inne i stan! Det ska bli mys och det avslutar den här helgen på ett grymt sätt!! Ha en bra kväll nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0