Fredag och jag mår bra och känner mig otro...

img_0440 (MMS)

Fredag och jag mår bra och känner mig otroligt stolt över mina 3 Zumbapass jag har gått på den här veckan och nu har jag kommit igång igen, det känns jätte skönt!! Jag var på Sats Stureplan igår och tjejen som hade Zumban hette Ingela och var grym, så nu har jag två favoriter! Malin i Globen och Ingela som oxå är på Sats Hötorget.  Jobbigt! :) Jag slutade ju 18 igår och stressade till Zumbapasset och när jag kom fram så körde jag ner i parkeringshuset precis brevid. En timme senare 111kr fattigare fick Affe komma och lösa ut mig ur parkeringshuset, haha, men man kunde bara betala med American Express eller kontant och jag hade inte tillräckligt, haha, så som tur var så hade som sagt jag och Affe bestämt träff annars hade jag fått sova i parkeringshuset! Haha! Jag Umgicks en snabbis med Affe och vi passade på att hälsa på Johan som jobbar på Hemköp vid Nybrogatan. Sen åkte jag hem till min älskling och vid 23 somnade vi gott! Just nu är jag på jobbet och Anna var förbi här och hämtade våran present, ett litet ihopplock, till våran Linda, den som ni ser på bilden! Fin va? Nej nu ska jag jobba på, jag har bara 3h kvar av denna jobbdag! SKÖNT!! :) Hoppas att ni får en trevlig helg nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0