Ja vad säger man, jag längtar inte tills d...

img_0573 (MMS)

Ja vad säger man, jag längtar inte tills den dagen man blir så här gammal och grå! Tur att det är lång tid kvar, men tiden bara rinner förbi och jag hinner inte med så det är nog närmre än vad man tror! ;) Sitter på en fika på jobbet! Seg som bara den och det blir inte bättre av att jag jobbar 9-20, men vi hade ett möte imorse som var nödvändigt så det är bara att bita ihop! Helgen har varit skön! Asnice Fredagsmys med älskling, utgång med mina favoritbögar Johan och Tommy! Roligt rep, mysig Söndagsmiddag hemma hos Max pappa och skönt soffhäng efter det! Kan vara därför man är lite seg idag! :) Men imorn är jag ledig, fast om INTE någon kan komma in och jobba för Anna som är sjuk så ska jag jobba extra 13-20 och då får jag iallafall lite sovmorgon!! Nej nu måste jag fortsätta jobba! Ha en trevlig kväll och klä er varmt nu för det är svinkallt! Kärlek


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0