Det verkar som att kylan börjar krypa sig ...

img_0555 (MMS)

Det verkar som att kylan börjar krypa sig på lite smått :( Ja det är bara att gardera sig, så idag ska baby hämta ut våra vinterjackor som har varit på kemtvätt, äntligen får jag min goose jacka! Älskar den! Men gud vad jag skulle vilja ha en ny, det finns en massa nya snygga modeller och färger, synd att dom är så dyra bara! Känner mig inte alls på topp just nu, jag är snorig, har ont i halsen och helt energilös! Jag har verkligen inte tid eller råd att vara sjuk nu, så snälla kan jag inte bara få slippa i år??? Ska göra mig redo för jobb och ta emot leverans med Angie idag sen får jag se hur mycket jag orkar, i värsta fall får jag åka hem helt enkelt så jag inte smittar mina kollegor! Nu en dusch och fix sen off I go! Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0