Jag har blivit med Iphone 4! =)

Jippiii och jag är såååå nöjd! Det är den bästa telefonen jag någonsin haft!

Jag har jobbat hela veckan lång och igår var det min SISTA dag i Barkarby, det var såååå skönt, men jag kommer sakna många av tjejerna. Men som tur är så är jag ju kvar i företaget. =)

Igår jobbade jag på Jägarn och det var bra med folk, kvällen gick snabbt! Jag var ju helt slut, då jag och älskling köade  från 22.45-03.20 i Torsdags natt för att få våra telefoner, men det var det värt!

Idag är det ingen vanlig dag, idag är det min och älsklings 2 års dag! 2 underbara år dessutom! =) Jag är världens lyckligaste och jag älskar att jag har resten av mitt liv tillsammans med denna underbara människa!

Nu ska vi slappa och bara vara innan jag tyvärr måste JOBBA ikväll på våran dag, men men!

Ha en underbar helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0