Idag är det 4 advent och här görs det juls...

img_3480 (MMS)

Idag är det 4 advent och här görs det julskinka, det är första gången min baby gör det, så det ska bli spännande att se hur den smakar! Själv ska jag göra mig iordning för att åka till Chilli på Julmys med jobbet, jag har dock ingen lust då jag kom hem från Nyköping idag och bara vill mysa med älskling, dessutom är det snökaos ute och jag har ingen större lust att ta mig ut, men men vad gör man inte för tjejerna, det blir däremot bara en snabbis för mig då jag ska gå upp 5.15 imorn och tvätta och tanka bilen innan en hektiskt vecka på Ryska Posten börjar! :) Hoppas ni får en skön Söndag!! Kärlek


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0